Garancia
A Blueair garantálja, hogy az Ön Blueair légtisztítója a vásárlás dátumától számított két (2) évig anyag- vagy gyártási hibáktól mentes lesz, feltéve, hogy a szűrőket eredeti Blueair csereszűrőkre cserélte ki a gyártó által javasolt szűrőcsere ütemterve szerint, amely a Blueair felhasználói kézikönyv. A vásárlástól számított első 14 napon belül a Blueair díjmentesen kicseréli a hibás egységet, és megtéríti a szállítási költségeket. 14 nap elteltével a Blueair jelen korlátozott jótállás szerinti kötelezettsége és felelőssége a hibás egység kijavítására vagy cseréjére korlátozódik (saját belátása szerint), valamint az egység visszaküldésének szállítási költségének megfizetésére. A korlátozott garancia csak normál háztartási használatra vonatkozik, a csereszűrőkre nem.
A Classic és Pro sorozatú modellek esetében a korlátozott, két (2) éves jótállást élethosszig tartó garanciával folytathatja, és ezt az online regisztrációs űrlapot csak a Blueair Filter Club-on kell kitöltenie a https://www. blueair.com/se-en/filter-club-sign-up. A fentiekkel és a Blueair szűrők rendszeres cseréje iránti elkötelezettségével összhangban Ön hosszú távú garanciát kap Classic és Pro készülékére.
A Blueair garantálja, hogy az Ön Blueair Aware TM A levegőminőség-érzékelő anyag- vagy gyártási hibáktól mentes a vásárlás dátumától számított egy (1) évig, feltéve, hogy betartotta a kezelési és tisztítási útmutatóban található utasításokat. A garancia a normál háztartási használatra vonatkozik normál beltéri környezetben. A Blueair díjmentesen kicseréli a hibás egységet, és visszatéríti a szállítási költségeket.
A Blueair légtisztító meghibásodása vagy meghibásodása esetén további segítségért forduljon a helyi kereskedőhöz vagy közvetlenül a Blueairhez.
A korlátozott jótállás csak akkor marad érvényben, ha Blueair légtisztítója:
- A mellékelt utasításoknak megfelelően működik.
- A szűrőjét eredeti Blueair csereszűrőkre cserélték a gyártó által javasolt szűrőcsere ütemezése szerint, amely a Blueair felhasználói kézikönyvben található.
- Megfelelő tápegységhez van csatlakoztatva (lásd a feszültségcímkét a gépen).
- Nincs bizonyíték arra, hogy a Blueair légtisztítót a Blueair felhatalmazott szervizszemélyzetén kívül bárki meghamisította, helytelenül kezelték, elhanyagolták, véletlenül megrongálták, módosították és/vagy javították volna.
- A garanciális regisztráció befejeződött, és visszakerült a Blueairhez.
Ezt a korlátozott garanciát a Blueair AB biztosítja.
A BLUEAIR ELNÁLL AZ ITT NEM BIZTOSÍTOTT KIFEJEZETETT GARANCIÁT, ÉS BÁRMILYEN BÁRMILYEN BÁRMILYEN CÉLRA VALÓ ALKALMASSÁGRA, TELJESÍTMÉNYÉRE, MINŐSÉGÉRE ÉS A HELYZET HIÁNYÁRA VONATKOZÓ BÁRMILYEN VÉLEMEZTETETT GARANCIÁT, GARANCIÁT VAGY NYILATKOZATOT A SZERZŐDÉS, AME EZEN RENDELKEZÉSRE VONATKOZÓAN, KÖVETKEZTETÉSBŐL, TÖRVÉNY MŰKÖDÉSÉBŐL, KERESKEDELMI SZOKÁSBÓL VAGY KERESKEDELMI MÓDJÁBÓL KERÜLHET, BELEÉRTVE AZ ELADHATÓSÁGRA ÉS A FELTÉTELEKRE VALÓ ALKALMASSÁGRA VONATKOZÓ VÉLEMÉNYES GARANCIÁT. A JELEN SZERZŐDÉSBEN BIZTOSÍTOTT ESETÉN KÍVÜL, A BLUEAIR TOVÁBBI MINDEN FELELŐSSÉGET VISSZÁLL A TERMÉK TULAJDONJOGÁBÓL EREDŐ VESZTESÉGEKÉRT, KÖLTSÉGEKÉRT, KELLEMÉNYEKÉRT, KÜLÖNLEGES, KÖZVETETT, MÁSODLAGOS VAGY KÖVETKEZMÉNYES KÁROKÉRT.
Ez a korlátozott garancia meghatározott törvényes jogokat biztosít Önnek. A szolgáltatás elérhető Blueair légtisztítójának meghibásodása esetén, ezért kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot az info@purewave.hu címen vagy a +389 (2) 3176 920-as telefonszámon; 3176 907
Visszaküldések és visszatérítések
Visszaküldési eljárás
A www. purewave.hu reméljük, hogy elégedett lesz szolgáltatásunkkal, de természetesen tudjuk, hogy időnként bizonyos termékeket vissza kell küldeni.
- Mielőtt bármilyen terméket visszaküldene, kérjük, olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket
- Minden visszaküldött terméknek zárt dobozban kell lennie, és tartalmaznia kell az eredeti csomagolást és dokumentációt
- A Purewave-ot minden visszaküldésről értesíteni kell az eredeti szállítási dátumtól számított 14 napon belül.
- A purewave.hu e-áruház által megrendelt termékeket nem térítjük vissza vagy térítjük vissza, kivéve, ha azok szállítás közben megsérülnek, ezért kérjük, hogy a termék átvételekor tekintse meg a csomagot és annak tartalmát, ha nem sérülten érkezik meg.
A termékekre jótállási idő vonatkozik, amennyiben a terméke a jótállási időn belül meghibásodik, azt a már kialakított visszaküldési eljárást követően jogosult jelezni felénk e-mailben, melyet alább olvashat.
Kérjük, hogy a termék visszaküldése előtt ne vegye fel velünk a kapcsolatot az engedélyezési szám összehasonlítása érdekében.
- Az engedélyezési szám visszaküldéséhez e-mailt küldhet a purewave.hu ügyfélszolgálatnak az info@purewave.hu címre.
Írja be az Engedélyezési számot A visszaküldési számot a csomag külsején, és küldje el a következő címre:
Utca: Andor utca 16/B 2.em 12
1119 Budapest
Magyarország
A visszaküldött termékek postaköltségét a vevő a Visszaküldési eljárás keretében egyenlíti ki, kivéve, ha azt az Ügyfélszolgálati Osztály előzetesen egyeztette és visszaigazolta.
A Filtracija.mk nem vállal felelősséget az áru visszaküldésekor bekövetkezett elvesztéséért vagy sérüléséért.
Minden visszaküldött terméket az engedélyezési szám visszaküldését követő 14 napon belül meg kell kapnia.
Átvételkor minden terméket átvizsgálunk, és következtetésünkre a visszatérítés megadható vagy megtagadható, illetve megfelelő termékre cserélhető.

